Velkommen til BV trafikkskole avd Sandefjord!

Telefon kontor: 903 65 582

E-post: post@bvtrafikkskole.no

Mye nyttig informasjon finner du i menyen øverst : åpn.tider/informasjon/linker

Du finner oss også på facebook og instagram!

BV trafikkskole er tilsluttet NTSF (Norges Trafikkskoleforbund) og vi ønsker å yte service, kvalitet og trivsel.

Vi tilbyr opplæring i Klasse B, B96/BE, MC Klasse A/A1/A2 og MOPED

Med eleven i fokus!

Dette mener vi er noe av nøkkelen til å skape trygge, gode og selvstendige sjåfører i fremtiden .

Dette er vår skoles satsningsområder:

Hver elev skal:

·       Føle trygghet og ivaretagelse

·       Mestring og forståelse

·       Godt læringsmiljø og variasjon i opplæringen

·       Deltagelse i egen opplæring

Derfor er det viktig at FORELDRENE også er engasjerte!

Sammen når vi målet!

Vi anbefaler Teoritentamen.no til alle våre elever.

Hos teoritentamen.no finner du teoriprøver for bil, moped, motorsykkel og alle andre førerkortklasser. For bil og moped kan de også tilby komplette teorikurs.
Hos Teoritentamen.no kan du enkelt og trygt øve før teoriprøven hos Statens vegvesen.

De tilbyr forskjellige tilganger med ulik varighet, slik at du kan velge det som passer deg best. Uansett hvilken tilgang du velger har du ubegrenset tilgang til oppgavene og annet innhold i den tiden du betaler for, både på pc og gjennom våre applikasjoner for iOS og Android.

Vi kan tilby Kjøreskolekonto gjennom vår samarbeidspartner Resurs Bank!

Ønsker du å gi et gavekort så har vi det! Kontakt kontoret så fikser vi det for deg.

Oppmøtested:
Eleven velger oppmøtested (må avtales på forhånd).
For å yte best mulig service så møtes/avsluttes kjøretimen der det passer deg best, dette for å unngå stress i kjøretimen og for å gjøre det litt hyggeligere for kunden.

DU bestemmer !
VI tåler å sammenlignes!

Ta kontakt

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke